Adresse | Telefontider | Leveringstid, efterkrav & forudbetaling | Priser, betaling & forsendelsespriser | Garanti |
| Returneringsvilkår | Support |
 
Adresse
 
ASPP
Galstersgade 9
9400 Nørresundby
Tlf. : 98-190606
E-mail: salg@aspp.dk
 
Forsendelsespriser:
 
0-5kg: 35kr.
5-10kg: 45kr.
10-20kg: 65kr.
20-25kg: 115kr.
Efterkravsgebyr: +25kr.
Forsigtigpakker: +50kr.
Monitorer & PC'ere sendes kun som forsigtigpakker.
 
Leveringstid, efterkrav & forudbetaling:
 
Ved levering pr. efterkrav:
max.2 hverdage, ellers informeres via e-mail/telefon

Ved levering pr. forudbetaling:
Bruger du homebanking skal du overføre pengene til
bankkontonr.: Regnr. 3269 Kontonr. 326-97-06376
HUSK at skrive navn på overførslen.
Varen sendes efter at betalingen er registreret.

 
Garanti:
 

Der ydes 1 års reklamationsret på alle øvrige varer i følge dansk lovgivning.

Garantien bortfalder hvis fejlen er forårsaget af køber, eksempelvis som følge af fejlagtig eller uautoriseret reparation eller brug. Garantien bortfalder endvidere hvis serienr., er fjernet eller ødelagt samt hvis varen har været tilsluttet forkert eller ukorrekt spænding / strømart.
 
Telefontider
 
Mandag-Fredag 10-17.30 samt Lørdag 10-14.
 
Returneringsvilkår:
 

Der ydes 14 dages returret i følge dansk lovgivning. Er den returnerede vare ikke i samme stand som ved afsendelsen bliver der trukket min. 10% af det fakturerede beløb afhængig af i hvor høj grad varens værdi er forringet.

Ved ibrugtagen af returretten ifølge købeloven, vil køber kun få tilbagebetalt varens pris, men ikke købers portoudgifter. Ønsker køber at ombytte købet til en anden vare til min. samme pris, kan køber få godtgjort portoudgifterne, ved fortrydelseskøbet.

Skønner kunden at den modtagede vare er defekt, skal der gøres opmærksom herpå helst via e-mail
asp@aspp.dk,eller på telefonisk på 98190606.

Ved returnering skal manualer, driverdisketter, kabler o.l. tilbehør medsendes, ydermere foretrækker vi at kunden medsender en fejlbeskrivelse, hvori det bl.a. fremgår i hvilken konfiguration den defekte vare er blevet afprøvet.

Hvis der efter endt test kan konstateres en defekt ved den returnerede vare, ombyttes den omgående såfremt varen er på lager. Er varen ikke på lager vil ombytningen finde sted når vi har fået varen ombyttet ved grossist eller distributør.

Hvis der efter endt test ikke kan konstateres nogen fejl ved den returnerede vare pålægges kunden et testgebyr på 125kr. incl. moms.

Hvis den returnerede vare skønnes at være blevet defekt efter fejlagtigt brug, eller anden misligeholdelse kan ombytning ikke finde sted.